عکس خوشگل +خبرای خوب
ستاره ی شصت و نهمیــ(امیر کاظمی)
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید این وبو واسه بازیگر خوب کشورمون امیر کاظمی عزیز درست کردیم امیداوریم خوشتون بیادو لطفا بدون نظر خارج نشید.پروفایلمون فعاله ××××××××××××××××× امیر کاظمی متولد 19 آبان ماه سال 1369 دربیمارستان تهران کلینیک است . پدرش اصالتا تهرانی و مادرش اصالاتا آلمانی است . خانواده مادرش در مونیخ و کلن آلمان زندگی می کنند . یک برادر کوچکتر از خود با نام آرش دارد . امیر در زمینه موسیقی هم فعالیت می کند و پیانو ، کیبورد و پرکاشن را به صورت حرفه ای می نوازد و در ورزش نیز شنا و اسکیت را به صورت حرفه ای دنبال می کند و زمانی جزو تیم ملی اسکیت بوده است . کاظمی به کارهای ژورنالیستی نیز علاقه بسیار دارد و چند سالی در مجلات مختلف و سایت سینمای ما فعالیت خبری می کرده است . امیر کاظمی فعالیت خود را در سینما از سال 1385 با حضور در فیلم کوتاه دوئت به کارگردانی حسین مروتی آغاز کرد و سابقه حضور در 10 فیلم کوتاه دیگر را هم دارد . امیر کاظمی فعالیت حرفه ای خود در تلویزیون را با حضور به عنوان بازیگر مهمان در اپیزود پایانی سریال " کتاب فروشی هدهد " به کارگردانی مرضیه برومند آغاز کرد و با حضور در یکی از نقش های اصلی سریال " همه بچه های من " ( مرضیه برومند ) ادامه داد .

پيوندها
بچه های ایران (عسل جون)
هواداران امین زندگانی
وبلاگ رسمی برنامه ی مثبت من
خانه ی مهر
از طرف یک بنده
sinagsepehr- دو دوست صمیمی
آدمک آخر دنیاست بخند(نازنین جون)
شاد کده ...دریا جووونم
هفت و هشتیا
انشاء هاي من
دنیای شادی ....روشنک خودمون
وبلاگ شخصی علی محمدی (مجری و بازیگر)
دنیای من..نازنین جون
××سنتوریـــــــ××..روشا جون
قالب های پت و مت
دلبخواهی ..مریم جون
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب طرفداران امیر کاظمی و آدرس star69.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 33349
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 386
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
مطهره و روشنک

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 15 دی 1391برچسب:, :: 23:1 :: نويسنده : مطهره و روشنک

سلام به عزیزای دلمون

ببخشید یه کم دیر آپ کردیم

این پر از خبرای خوب و عکسای خوشگله

امیدوارم خوشتون بیاد

اینم اولین خبر

 

این هم خبر شگفت انگیزی که قولش رو داده بودیم:

امیر کاظمی با برنامه ی زنده ی " سپید پر رنگ" دوباره به خانه های شما می آید!
« سپید پر رنگ » عنوان برنامه زنده ای به تهیه کنندگی الهه بهبودی و سردبیری حسین کلهر است که از 24 دی ماه ، 4 روز در هفته در ساعت 16:30 از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد. امیر کاظمی در این برنامه ی زنده که محصول گروه کودک و نوجوان شبکه دوم سیما می باشد به گفتگو با ستارگان سینما ، تلویزیون ،تئاتر،موسیقی و ورزش می نشیند و خاطرات کودکی و نوجوانیشان را با آنها مرور می کند.
پس از تجربه ی موفق برنامه ی " مثبت من" ،به مدت یک سال و نیم و بیش از دویست و شصت قسمت از شبکه تهران، این نخستین تجربه ی اجرای برنامه ی زنده ی تلویزیونی ِ امیر کاظمی است و پس از استقبال شدید مخاطبان، با پایان قرار داد کاری اش با « مثبت من » این بار به شبکه دوم سیما آمده است؛ امیر کاظمی در این برنامه نیز مثل "مثبت من" با خلاقیت و مهارت اجرا و آیتم های جذاب و مهمان های مشهور و حضور زنده ی نوجوانان در برنامه، مجله ای هنری و سرگرم کننده برای مخاطبان خود خواهد ساخت.
همچنین سارا رسول زاده دیگر مجری این برنامه ،به گفتگو با ستارگان زن سینما می نشیند.
از 24 دی ماه هر هفته از شنبه تا چهارشنبه منتظر " سپید پررنگ" باشید!
 
 
اینممممممممممممممم عکسش
که خیلییییییییییی خوشگله
 
 
          
 
 
 
 
و اما خبر دوم
 
 
 

امیر کاظمی مهمان برنامه ی زنده ی "دوستان" می شود!

روز یکشنبه 17 دی ماه ساعت 16 شبکه ی جام جم ، برنامه ی دوستان،میزبان امیر کاظمی خواهد بود.
در این برنامه امیر کاظمی توضیحاتی راجع به برنامه "سپید پررنگ" که از 24 دی ماه آغاز می گردد،خواهد داد.
این گفتگوی زنده ی سرشار از انرژی میان میثم نوروزی(مجری برنامه دوستان) و امیر کاظمی(مجری برنامه سپید پررنگ) را از دست ندهید...

 

امیر کاظمی و میثم نوروزی در نمایی از فیلم بی سر و صدا
 
 
         

 

 تا آپ بعدی

خداحافظه همتوووووووووووووون

نظر فراموش نشه ها



نظرات شما عزیزان:

رژین
ساعت18:59---30 اسفند 1391
اینم شد عکس؟خجالت بکش خانوم خانوما مارو فرستادی دنبال نخود سیاه؟؟
مطهره:ههههههههه


المیرا
ساعت20:11---8 بهمن 1391
پس دشمن خونییم

من پرسپولیسی هستم از اشنایی با شما خوشبختمپاسخ:نه بابا من با شما ها دشمن نيستم تيم شما هم خوبه


المیرا
ساعت13:42---7 بهمن 1391
بازی رو دیدی چ قد چرت بود

اصلا فوتبال نمیبینی؟؟؟

باکدوم تیمی؟؟؟
روشنک:آره المیرا جونم واقعا چرت بود استقلالی


المیرا
ساعت21:48---5 بهمن 1391
اجیم اومد

وااااااااااااااااییییییییییی یییی نمیدونم چ جوری خوشحالیمو ابراز کنم
عســـــــــــــــــــــــسممممم


المیرا
ساعت20:52---5 بهمن 1391
مرسی گلم مرسی خواهششششششششش میگنم گلم

المیرا
ساعت9:41---5 بهمن 1391
مطهره جونم روشنک جونم تو رو خدا تورو جون هر کی دو س دارید....

شماها میدونی چرا اجی بهارم(اختصاصی امیر کاظمی) دیروز نظر هارو تایید نکرد میدونید اخه اون فقط چهارشنبه ها تایید میکنه؟؟؟

وایییییییییی الان فقط دارم گریه میکنم اگه میدونید بگید تورو خدا...


وا چرا گریه المیرا جون دیشب که آن بود شاید بلاگفا خرا شده واسه همین تایید نکرده


المیرا
ساعت16:09---4 بهمن 1391
خوب حالا که ی خورده فکرشو میکنم میبینم هردوشون در ک حد سختن

نظر تو چیه؟؟؟
آرهههههههههه


المیرا
ساعت18:53---3 بهمن 1391
خووووووووووووووووووووووووووش توی حالتون
عوضش درسامون خیــــــــــــــــــلی زیاد تر و کمی سخت ترهههههههههههه


المیرا
ساعت16:58---2 بهمن 1391
کی تموم شد؟؟؟

بابا تازه چهارشنبه همین هفته اخریشو میدیمآخییییییییییی عزیزم واسه من که چهارشنبه هفته پیش و واسه آجی روشنک جووووووووووونم یک شنبه هفته پیش


المیرا
ساعت20:17---1 بهمن 1391
سلام ببخشین نبودم

اخه به من چی صفحه نظراتتون باز نمیشد

میدونم دلخورید ولی ببخشید دیگه

میبخشید؟؟؟
سلام المیرا جون نه بابا این چه حرفیه اصلا دلخور نیستیم آجی چه خبرا امتحاناتون کی تموم شد؟پاسخ:


پرنیا
ساعت20:59---24 دی 1391
بازم سلام دوستای گلم

بچه ها میگم سپیدپررنگونشون داد امروز؟؟

آخه تو دوتاوب دیگه گفته بود 30دی؟
مطهره:نه عزیزم آجی یای دیگه درس گفتن ولی خب ما این خبرو آپ نکرده بودیم


المیرا
ساعت18:19---24 دی 1391
مرسی گلم

توخوبی گل من؟؟؟مطهره:مرررررررررسی گلم اگه امتحانام تموم بشه بهترم میشم


سارا
ساعت17:10---24 دی 1391
سلام سلام سلااااام

بچه ها یه چیز توروخدا نظرقبلیمو پاک کنید من خصوصی داده بودم که

آهاراستی یه کی پرسیده بود سایه روشن روکی نشون میده

من یه بارtv رو روشن کردم دیدم داره نشون میده

حدود ساعت سه ونیم ؛چهار عصر بود فک کنم

پس بچه ها توروخدا هرچه زودترپاککنید

راستی امروز سپیپررنگو نشون داد؟

تو وب بهارگفته بود30دی شروع میشه که؟

مخسی گلاممممممم بابای
مطهره:سلامممممممم عزیزم ببخشید واسه نظر ولی خب عمومی داده بودی اگه خصوصی بود واسه ما مشخص میکرد حالا این ایمیلتو فک کنم روشنک پاک کرده ایمیلتو یادداشت نکردم من ایملمو واست می نویسم akbarimotahare@yahoo.comهرکی دلش خواس می تونه ادم کنه من اکسپت می کنم (فقط دخترارو) نه عزیزم از سی ام نشون می ده آجی بهار درست گفته راستی امتحاناتون تموم شد سارا جون؟ خواهششششششششش می کنم گلم باییییییییییی


ساعت21:10---23 دی 1391
سلام

من آخرنفهمیدم سپیدپررنگو 30دی نشون میدن یا24؟

میگم روشنک جونم فضولی نباشه ها به خدا منظوری ندارم فقط یه کنجکاویه

این آقا سینا که کامنت دادن کلاس پنجمن؟ آخه فک کنم تاریخ پنجم این درس روداشت

ببخشیدخییییییلی معدرت میخوام

خدافظ
پاسخ:سلام پرنیا جونم فک کنم 24 باشه تو فیسبوکشون نوشته بودش نه آجیه خوشگلم دوم راهنمایه آجی من دوم راهنماییم اون درسو داره در مورد تشکیله حکوت طاهریان و صفاریان این چه حرفیه گلم  پرنیا جونم شما هر سوالی داری بپرس من یا آجی مطهره حتما جواب میدیم


سارا
ساعت21:03---23 دی 1391
بازم سهلام ببخشید مزاحم میشم اینقد!!!

من اهل ترهانم!=!!!!!!!!!

منظورم تهرانه!!!

آره جالبه همسنیم

مطهره جون تو مدرست چیه؟؟منظورم اینه که دولتیه؟نمونه دولتیه؟شاهد؟غیرانتفاییه؟تیزهوش انه؟چیه

من بدبختانه تیزهوشانم

به عبارتی گیج هوشان خیلی بدجورن اونجا ماهاروکشتن

فعلا آجی بابای
مطهره:سلامــــــــــــــــ سارا جووووووووووون وا چرا مزاحم این طوری نگو ناراحت می شم ها من تو نمونه دولتی درس میخونم البته تیز هوشان هم قبول میشدم ولی خواهرم گفت تیز هوشان خیلی سخت میگیره برو نمونه البته مدرسه ی ما حتی تو مدارس نمونه هم نمونه اس راستی ایمیلتو بهم می دی؟


المیرا
ساعت20:10---23 دی 1391
سلام اپ نمیکنید عسیسای من

وایییییییییییییییییییییییییی یییییییییییی مطهره دلم میخواد کمی بحرفیم

یادش بخیر

آجی آنیتام چیشد؟؟؟
مطهره:سلاممممممممممم عزیزم چه طوری ؟ چه خبرا؟ خوش میگذره؟ هیچی خبری نیس


Sina
ساعت16:14---23 دی 1391
سلام ، آبجی جونم...



ممنون روشنک جون ، شما خوبین؟



مدرسه هم خوبه ، سلام میرسونه!!



ما درس ریاضی :»» تا اول توازی خوندیم...

درس تاریخ هم تا اول :»»تشکیل حکومت های مستقل در ایران ، حالا چرا سوال کردی ، آبجی جونم؟



راستی چرا حالت بد باشه؟

اتفاقی افتاده؟

خیلی نگرانت شدم ، آبجی جون ، منم خیلی خیلی دوست دارم آبجی گلم،

شما هم بهترین دختری هستین که تا حالا باهاتون حرف زدم! (اصلا با بقیه دخترها خیلی فرق میکنین...)



راستی آبجی جون اون مطلب رو سپهر نوشته بود!!! - ولی من ویرایشش کردم ، واسه همین نویسندش من بودم ، وگرنه سپهر نوشته بود!!

اون عاشق شده...!!!



راستی طرفدار بارسلونا هستم ، شما چی؟؟



راستی تولدت هم مبارک ، عزیزم ، ایشاالله 2000000 ساله بشی...!!!



خیلی دوست دارم ، روشنک جون...



تولدتم بازم مبارک (البته یکم گذشته ولی من توی اینترنت چند وقتی بود ، نمیومدم!!)



فعلا بای ، آبجی جونم...


پاسخ:سلاممممممممممممممممممممممممممممم داداش جونم مرسی بدک نیستم؛ به مدرسه سلام برسون باور کن تو هم بهترین پسری هستی ک باهاش حرفیدم. به سپهر بگو مواظب باشه منم همینطور بارسلونا رو خیلی دوس دالم سینا من 20 بهمنم داداشه خوب و مهربونم منم خیلی دوست دارم بابای داداش جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم!!


المیرا
ساعت12:46---23 دی 1391
من یه مشکلی دارم عسیسم کم تر میتونم بیام گلم
اوکییییی


سارا
ساعت20:52---22 دی 1391
مطهره جون باورت میشه من الان که 15سالمه هنوز که هنوزه پام به مشهد باز نشده؟؟البته اون دوسنم گه گفتم واسش دعاکن یکمکی خوش به حالشه 8ماهه که بود یه دفعه اومده مشهد ولی من نه

خوش به حالت...

واقعا خوش به حالت......
مطهره:آخیییییییییییی عزیزم پس شمام همسن منی آره گلم حتما دعا میکنم مرررررررسی عزیزم شما اهل کجایین؟


سارا
ساعت23:46---21 دی 1391
سلام دوستای گلممممم

خوبید؟؟

مطهره خوش به حالت تومشهد زندگی میکنی تو این ایام شهادت امام رضا(ع) واسه ماهم دعاکن وسفارشمونو پیشش کن

راستی اسم صمیصمی ترین دوستم که ازمهدکودک تاالان باهمیم مهروز هستش خیلی دوست داره بره مشهد واسش وهمینطوریه حاجتی داره دوس داره برآورده بشه توروخدا واسش دعا کن

ممنون گلم

خدافظ
سلامــــــــــــــــــــ عزیزم آره سارا جون حتما واست دعا می کنم جات خالی امروز حرم بودم نمی دونی چه فضایی بود من که نتونستم تو خود حرم برم واسه همین گریه کردم اون جا هییییییی ولی حتما واست دعا می کنم


المیرا
ساعت14:06---21 دی 1391
صبح که پاشدیم هوا صاف بود گلکم


مطهره:خب خوبه که


ساعت11:07---21 دی 1391
تعطیل نشدیمواسه چی گلم خوب نیسی؟ آخی عزیزم

سارا
ساعت22:16---19 دی 1391
برنامه رو نشون داد؟؟
مطهره:سارا جون اگه منظورت برنامه ی دوستانه رفتن امیر کاظمی به هون برنامه کنسل شد


المیرا
ساعت19:48---19 دی 1391
اینجا گردوخاک دعا کن تعطیل شیم جان من دعا کن
مطهره:ان شاءالله که تعطیل بشین


نگین
ساعت19:12---19 دی 1391
سلام.
یه سوال دارم سریال سایه روشن هنوز داره شبکه ی همدان میده؟
اگه داره میده میتونی بگی کی ها و چه ساعتهایی؟؟ممنون.


نگین
ساعت18:24---19 دی 1391
سلام.

ممنون از خبرای خوبی که دادی،بسیار میسی.

راستی سریال سایه روشن رو هنوز داره از شبکه ی همدان نشون میده؟؟اگه داره میده میشه بگی کی ها و چه ساعتی نشون میده؟؟
مطهره:عزیزم ما ماهواره نداریم نمی دونم برنامه های شبکه استانی چیه


المیرا
ساعت13:51---19 دی 1391
سلام

خوبید؟؟؟

چیکار میکنید؟؟؟

چه خبرا؟؟؟
مطهره:سلامــــــــــــــ عزیزم مرسی ممنون ای بابا این امتحانا مگه دست از سر آدم بر می داره شما چه طوری خوبی؟


المیرا
ساعت18:26---17 دی 1391
میسی نظر لطفطه گلکم
پاسخ:قربونت عزیزم


المیرا
ساعت15:45---17 دی 1391
مگه من برای این اپتون نظر نزاشته بودم

گذاشته بودم






































































































پاسخ:چرا عزیزم فقط تایید نکرده بودیم ببخشید خانومی


روشا
ساعت14:28---17 دی 1391
سلام روشنک جون و مطهره جون

لینکتون کردمپاسخ:سلام روشا جوووونم مرسی ولی آدرسه وبتو واسمون نداشتی تا شما رو لینک کنیم


yasi
ساعت10:52---17 دی 1391
azizam veblaget kheili ghashange!!!!

ba eftekhar link shodi!!!!!
مررررررررررررررسی یاسی جون شمام همچنین


ساناز
ساعت21:17---16 دی 1391
سلام

میگم آجیا از کدوم جام جم پخش میشه؟ما سه تا جام جم داریم که!!
پاسخ:سلام عزیزم نمی دونم آجی آخه ما یه جام جم بیشتر نداریم بخاطر همین دقیقا نمی دونم الانم تی وی در دسترسم نیستش !!


سارا
ساعت21:14---16 دی 1391
سلام عزیزاممممم خوبین؟میگم چرا عکسا باز نمیشن؟؟؟

راستی شما ها میتونید برنامشو واسه دانلود هم بذارید؟؟آخه من کلاس دارم!اهه اهه اهه اهههههههههههه میبینیدشانس منو.؟؟خب دوستای گلم خدافظ
پاسخ:سلام گلم مرسی شما خوبی؟ نمی دونم عزیزم فک کنم سایتای که ازش آپلود می کنم خرابن ک اینجوری میشن یا اشکال از کامپیوترته اگه تونستیم حتما عزیزم ،حیف ک نمی تونی ببینی سارا جونم خداحافظت خوشگلم مرسی که به وبمون سر زدی


المیرا
ساعت13:25---16 دی 1391
وووووووواااااااااااااییییییییی یییی گلای من چی کار کنم که بفهمید عاشق اپتونم دیوونه ی خودتونم خبراتون عالی بود من میرم بازم برای داداشی اسفند دود کنم وااااییییی فردا روز خیلی بزرگی نمیدونم چه جوری خوشحالیمو ابراز کنم نمیدونم چه جوری میتونم تا فردا صبر کنم نمیدونم





خخخخخخخخخخیییییییییییییللللل لللیییییی زییییاااادددددد دوستون دارم

خخخخخخخخخخخخخخخییییییییللللل لییییی

میخوامتون خییبییلللیییی.......
پاسخ:مرسي عشقم منم ديونه ي خودتم بوووووووس عشقم


دل نوشته
ساعت23:24---15 دی 1391
دوست عزيز وبلاگ جالبي داري يه سري هم به من بزن
مرسی عزیزم حتما میایم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: